Alla inlägg under mars 2011

Av Jessica Andersson - 29 mars 2011 11:11

Idag är jag hemma, började känna igår att jag var hängig och trött, idag är jag hostig har feber och ont i halsen inte kul, är såååå trött med, ligger i sängen nu, det har varit en livlig krabat i magen idag, den kanske vill ha frukost, har inte käkat det än, är inte så sugen på frukost heller men måste väl försöka få i mig lite för pyrets skull........ ha en bra dag alla!!!

Av Jessica Andersson - 26 mars 2011 15:07

Idag har vi varit en sväng på city gross handlade lite;) nu har vi käkat äggmacka inte dumt;) ikväll blir det tacos och golfspel på wiii.

Idag har pyret sparkat en del, den ligger alltid med fötterna mot blåsan inte skönt, blir ju såååå kissnödig!!

Häromdan köpte pyrets farmor en nalle till den att ha på bb och två bodys i stolek 50, hoppas den kan ha dem, så det inte kommer ut en bamsebaby man vet aldrig.

Ha en bra dag och kväll!!!

Av Jessica Andersson - 23 mars 2011 19:06

Idag har jag jobba;) var ute med barnen men höll på att blåsa bort, när jag slutat åkte vi till Linköping en sväng.

Nu är vi hemma, har käkat lite och nu sitter jag i soffan och jäser och det gör man ju bokstavligen talat magen blir större men har bara gått upp 2 kg;), i morgon går jag in i vecka 22 nu är det bara hela våren och sommaren kvar sen kommer bebis, funderar på att döpa den till vilde om det är en pojke och vilda om det blir en tjej "ASG" kittlade på magen nyss och fick en spark tillbaka så mysigt när den svarar tillbaka.

Ska kolla travet v64 live på tv4 sport, hoppas på vinst idag!!! håll tummarna!! ha en bra kväll!!!

Av Jessica Andersson - 22 mars 2011 16:03

Idag har det varit ett kalasväder; ) jobbat och nu sitter jag hos mamma och pappa har käkat mat, babyn sparkar mycket idag med mysigt , ska åka till linköping och hämta mina mammabyxor som fredriks mamma lagat åt mig!! ha en bra dag!!

Av Jessica Andersson - 21 mars 2011 21:00

Bebisen är beräknad den 3 aug så det är nästan hela sommaren kvar, hoppas det inte blir en supervarm sommar, semestern i år blir inte riktigt som den ska, vågar ju inte åka för långt i slutet, tur man har husvagn så man kan åka ut i den lite, hoppas den kommer i slutet av juli vi tänkte åka till liseberg när bebisen kommit för då kan jag åka karuseller och det vill jag ju!!!  

Av Jessica Andersson - 21 mars 2011 20:55

På torsdag går jag in i vecka 22 och det börjar röra sig allt mer i magen, den 14 mars var vi på ultraljud, allt var kanon, är så lycklig över att va gravid efter 8 år kämpande men nu är det med min nya sambo, separerade i maj förra året, har två barn sen innan Linnea och Linuz 13 och 11 år.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bebisen


Ovido - Quiz & Flashcards